Google Search
News
Loading...
You are Visitor number
HitWebCounter,Web Counter Code, Webpage Counters, Free internet counter, WebSite Counter, html counter, PHP counter, ASP counter, internet counter site, webtracker
Poll
Latest
Image Hosted by ImageShack.us
::PENGENALAN::
Monday, July 28, 2008


Kembara Sufi merupakan konsert nasyid anjuran bersama Kelab Media dan Teknologi UTP (MEDTECH) dan Rakan Masjid (RM) yang menampilkan kumpulan-kumpulan nasyid terkenal
tanah air. Program tahunan ini memberi satu wadah untuk mendedahkan warga kampus tentang aliran nasyid terkini yang merupakan alternatif hiburan berlandaskan syariat Islam.




Objektif:

1. Menjadikan nasyid sebagai satu alternatif hiburan yang berlandaskan syariat Islam untuk masyarakat kampus Universiti Teknologi PETRONAS dan warga penduduk di sekitarnya, yang dapat mendidik jiwa para pendengar ke arah nilai – nilai murni.
2. Membolehkan para pelajar kampus dan warga penduduk sekitar mengenali artis – artis nasyid tanah air dengan lebih dekat.
3. Mengeratkan hubungan silaturrahim antara pelajar, staf dan kakitangan, dan warga penduduk di kampus dan kawasan sekitar melalui aktiviti yang dijalankan.
4. Memberi pendedahan kepada para pelajar khususnya ahli jawatankuasa penganjur untuk mengendalikan aktiviti – aktiviti persatuan sekaligus melahirkan pelajar – pelajar yang berkebolehan dalam bidang akademik dan ko-kurikulum.
posted by kembarasufi @ 8:57 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
Kembara Sufi

Name: kembarasufi
Home: Malaysia
About Me: Kembara Sufi merupakan konsert nasyid anjuran bersama Kelab Media dan Teknologi UTP (MEDTECH) dan Rakan Masjid (RM) yang menampilkan kumpulan-kumpulan nasyid terkenal tanah air. Program tahunan ini memberi satu wadah untuk mendedahkan warga kampus tentang aliran nasyid terkini yang merupakan alternatif hiburan berlandaskan syariat Islam.
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© Kembara Sufi 7 Blogspot Templateedited by mindscancorporiginal byIsnaini Dot Com